Terugreis

3 augustus 2014 - Washington D.C., Verenigde Staten

Na een dag shoppen in San José, waar overigens weinig leuks te koop was behalve kleding, kleding en nog eens  kleding, zijn we vanmorgen vertrokken naar het vliegveld. Eerst nog even de huurauto inleveren en toen in de rij....na rij ....na rij en maar net op tijd voor ons vliegtuig. Niet eens tijd meer om tax free te shoppen.

Wij zitten nu in Washington te wachten op de vlucht naar Brussel die vertrekt met een kleine drie kwartier. Het is hier nu 21.47 uur, Nederlandsetijd +6 uur: 03.47 uur. In het vliegtuig maar proberen te slapen anders wordt het morgen wel een erg lange dag.

Kijk ook weer uit om bij Hilda en Martine thuis te zijn, lekker Nederlands eten want het eten de afgelopen weken viel ons tegen. Pizza....pizza...hamburger .....alles op de Amerikaanse toerist gemaakt. Maar zelden dat wij een lokaal restaurant hebben aan getroffen.

Martine, ik ben morgen tegen etenstijd weer thuis en van Jochen heb ik vernomen dat je erg lekker kan koken dus....see you tomorrow